Aschwin Rohring
Heeft deze vacature jouw interesse?
Neem contact met mij op, ik vertel je graag meer!
Reageer op deze job
- Administratief
- Advies/Consultancy
- Advocatuur
- Autotechniek
- Bewindvoering
- Customer Service
- Finance
- Fulltime
- ICT
- Inkoop
- Installatietechniek
- Logistiek
- Management
- Medisch
- Procestechniek
- Productie
- Quality
- R&D
- Sales
- Techniek
Vacature omschrijving
Sismatec in Almelo levert (technische) oplossingen voor productie- en verpakkingsoplossingen van voedingsmiddelen. Zij bieden haar klanten graag zekerheid. Daarom hebben zij een Service Team dat altijd voor haar klanten klaar staat. Zij zijn dan ook 24 uur per dag bereikbaar voor eventuele storingen, maar uiteraard richten zij zich bij voorkeur op preventief onderhoud.
Wat biedt Sismatec
Zij bieden jou uitstekende arbeidsvoorwaarden en een fijne werksfeer. De cultuur van Sismatec kenmerkt zich als samenwerkend, professioneel, korte lijnen en “familiair” en ook de ontwikkeling en het welzijn van haar medewerkers heeft een hoge prioriteit. Daarnaast krijg je veel zelfstandigheid en vrijheid in de wijze waarop je jouw werkzaamheden invult en heb je alle mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen. Sismatec biedt verder volop doorgroeimogelijkheden; in de vorm van eigen ontwikkeling tijdens het werk, maar ook door middel van het aanbieden van (externe) betaalde opleidingen.
Wat kan je verder verwachten
- Vakantietoeslag van 8% en minimaal 32 vakantiedagen;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden op basis van een opleidingsbudget;
- Een goede pensioenregeling, leuk voor later;
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een gezellig en gemotiveerd team;
- Bedrijfsfeestjes & vrijdagmiddagborrels;
- Bedrijfsfitness mogelijkheden;
- Een moderne ingerichte werkplek (verstelbare bureaus, curved-beeldschermen);
- Fietsplan;
- Reiskostenvergoeding;
- Creatieve- en ontspanningsruimten tijdens pauze (wandelen, darten, tafeltennis, kantine);
- Lekker gezond fruit op het werk.
Service Support Engineer
Werk je momenteel als monteur, maar ben je toe aan een volgende stap in je carrière?
Werk je liever op vaste tijden op kantoor en niet meer op onregelmatige basis bij de klant? Lees dan verder voor deze mooie kans!
Ter uitbreiding van het Service team bij onze relatie Sismatec zijn wij op zoek naar een
Service Support Engineer
Je bent een vast aanspreekpunt voor de afdeling Service voor de klanten met technische- of gebruiksvragen. Je streeft vanuit een klantgerichte visie naar optimale service en perfectie. Je maakt deel uit van een team van ruim 40 collega’s.
Jouw rol
- Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, beoordelen en analyseren van intern of door klanten aangemelde technische vraagstukken, storingen, uit te voeren opdrachten, offertes en contracten.
- Je onderhoudt contact met leveranciers om de benodigde informatie, spares of diensten te verkrijgen om de juiste oplossing te kunnen bieden voor de klant en verzorgt het totale administratieve traject tot met facturering.
- Je plant en coördineert de uit te voeren werkzaamheden en de afspraken tussen de klant en de betrokken partijen. Je analyseert de rapportages op de uitgevoerde werkzaamheden en koppelt deze terug naar de klant en de betrokken partijen.
- Je zet de beschikbare service monteurs zo efficiënt mogelijk in om de aanwezige werkorders af te werken en draagt zorg voor het correct en volledig afhandelen van werkopdrachten en het archiveren van de documenten.
- Je voorkomt klachten, storingen en/of storingsmeldingen door preventief zaken te analyseren en indien nodig te laten uitvoeren en/of verhelpen en verwerkt een en ander in storingsrapportages, voor continu verbetering.
- Je geeft ondersteuning aan de afdeling Service, Spare Parts, Engineering/Projects, Werkplaats en Sales en vervangt zo nodig bij afwezigheid de collega’s bij Operations.
- Je werkt nauw samen met de Technisch Manager bij het voorbereiden, coördineren en uitwerken van onderhoudsvoorstellen en overeenkomstige uitvoering.
Wat breng je mee
- Minimaal een mbo werk- en denkniveau (met een technische achtergrond)
- Affiniteit met pneumatiek, hydrauliek, mechaniek en bij voorkeur ook elektronica (pre).
- Je bent in staat om vakinhoudelijke kennis van de machines van Sismatec te verkrijgen.
- Kennis van AFAS is een pre.
- Goede kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel).
- Kan je goed uitdrukken in woord en geschrift in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Duits.
- Je werkt nauwkeurig en bent flexibel ingesteld.
- Je bent een echte teamplayer.
Interesse?
Mail jouw cv en beknopte motivatie naar info@selectsupport.nl , t.a.v. Aschwin Rohring.
Select Support ondersteunt Sismatec m.b.t. deze vacante positie.
Bij bemiddeling treed je direct in loondienst bij Sismatec
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Salaris: | € 3.200 - 4.000,- |
---|---|
Branche: | Techniek |
Vereist: | MBO/MBO+ |
Functie: | Service Support Engineer |
Aantal uren: | 32-40 uur |