Aschwin Rohring
Heeft deze vacature jouw interesse?
Neem contact met mij op, ik vertel je graag meer!

Reageer op deze job
- Advies/Consultancy
- Advocatuur
- Autotechniek
- Bewindvoering
- Customer Service
- Finance
- Fulltime
- ICT
- Inkoop
- Logistiek
- Management
- Medisch
- Procestechniek
- Productie
- Quality
- Sales
- Techniek

Vacature omschrijving
Onze relatie Sismatec levert (technische) oplossingen voor productie- en verpakkingsprocessen van voedingsmiddelen.
Sismatec biedt
Sismatec biedt jou uitstekende arbeidsvoorwaarden en een fijne werksfeer. De cultuur van Sismatec kenmerkt zich als samenwerkend, professioneel, korte lijnen en “familiair”. Daarnaast krijg je veel zelfstandigheid en vrijheid in de wijze waarop je jouw werkzaamheden invult.
Sismatec biedt volop doorgroeimogelijkheden in de vorm van eigen ontwikkeling tijdens het werk, maar ook door het aanbieden van (externe) betaalde opleidingen.
Service Support Engineer
Je bent een vast aanspreekpunt voor de afdeling Service en voor de klanten met technische- of gebruiksvragen. Als Service Support Engineer streef je vanuit een klantgerichte visie naar optimale service en perfectie. Binnen de afdeling werk je nauw samen met twee andere collega’s en organisatie-breed maakt je deel uit van een team van ruim 40 collega’s binnen Sismatec.
Onze relatie Sismatec levert (technische) oplossingen voor productie- en verpakkingsprocessen van voedingsmiddelen. Ter uitbreiding van haar Service Support team zijn wij op zoek naar een enthousiaste én gemotiveerde Service Support Engineer.
Jouw rol
- Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, beoordelen en analyseren van, intern of door klanten aangemelde, technische vraagstukken, storingen, uit te voeren opdrachten, offertes en contracten;
- Je onderhoudt contact met leveranciers om de benodigde informatie, Spares of diensten te verkrijgen om de juiste oplossing te kunnen bieden voor de klant en verzorgt het totale administratieve traject tot met facturering;
- Je plant en coördineert de uit te voeren werkzaamheden en de afspraken tussen de klant en de betrokken partijen. Je analyseert de rapportages op de uitgevoerde werkzaamheden en koppelt deze terug naar de klant en de betrokken partijen;
- Je zet de beschikbare Service Engineers zo efficiënt mogelijk in om de aanwezige werkorders af te werken en draagt zorg voor het correct en volledig afhandelen van werkopdrachten en het archiveren van de documenten;
- Je voorkomt klachten, storingen en/of storingsmeldingen door preventief zaken te analyseren en indien nodig te laten uitvoeren en/of verhelpen en verwerkt een en ander in storings-rapportages, voor continu verbetering;
- Je geeft ondersteuning aan de afdeling Service, Spare Parts, Engineering/Projects, Werkplaats en Sales en vervangt zo nodig bij afwezigheid de collega’s;
- Je werkt nauw samen met de Technisch Manager bij het voorbereiden, coördineren en uitwerken van onderhoudsvoorstellen en overeenkomstige uitvoering.
Wat breng je mee
- Mbo werk- en denkniveau (met een technische achtergrond);
- Je beschikt over concrete ervaring binnen Service Support (pré);
- Affiniteit met pneumatiek, hydrauliek, mechaniek en bij voorkeur ook elektronica (pré);
- Je bent in staat om vakinhoudelijke kennis van de machines van Sismatec te verkrijgen;
- Goede kennis van AFAS is een pré;
- Goede kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel);
- Kan je goed uitdrukken in woord en geschrift in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Duits;
- Je werkt nauwkeurig en bent flexibel ingesteld;
- Je bent een echte teamplayer.
Extra info
Werk je momenteel als (b.v.) monteur, maar ben je toe aan de volgende stap in je carrière en werk je liever op kantoor binnen normale werktijden? Dan gaan wij ook graag met je in gesprek!
Interesse?
Zie jij jezelf als Service Support Engineer binnen Sismatec?
Mail dan jouw cv en motivatie naar info@selectsupport.nl , t.a.v. Aschwin Rohring.
Select Support ondersteunt Sismatec exclusief tijdens deze werving- en selectieprocedure. Zie je deze kans via deze weg voorbijkomen, reageer dan s.v.p. rechtstreeks bij ons!
Bij geschiktheid treed je direct in dienst bij Sismatec!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.
Salaris: | € 3.200 - 4.000,- |
---|---|
Branche: | Techniek |
Vereist: | MBO/MBO+ |
Functie: | Service Support Engineer |
Aantal uren: | 32-40 uur |