Vacatures

Heeft deze vacature jouw interesse?

Neem contact met mij op, ik vertel je graag meer!

Reageer op deze job

    Type de volgende code over: captcha

    Vacature omschrijving

     

     

    Kesseler & Reuvekamp is een modern toonaangevend tandtechnisch laboratorium met vestigingen in Almelo en Amsterdam. Binnen de organisatie werken dagelijks bijna 50 professionals met de nieuwste digitale technieken en materialen. Zij leveren hoogwaardige tandtechnische werkstukken die vervaardigd worden in nauwe samenwerking met tandartsen, patiënten, Universiteiten en Centra voor Bijzondere Tandheelkunde. Door de allround activiteiten nemen zij een prominente plaats in binnen de landelijke esthetische tandtechniek.

    Kesseler & Reuvekamp is klaar voor de toekomst!

     

    De bedrijfscultuur

    Je komt terecht in een innovatief en ambitieus bedrijf, met passie voor tandtechniek en waar klantgerichtheid en teamgeest hoog in het vaandel staan. Kesseler & Reuvekamp kent een transparante, open en platte bedrijfscultuur. Het werk wordt echt samen gedaan, maar ieder heeft daarin wel zijn of haar eigen verantwoordelijkheid.

    De wereld om ons heen verandert snel. Dit maakt dat Kesseler & Reuvekamp continu bezig is met innovatie en daar ga jij, samen met het team, een belangrijke bijdrage aan leveren. Omdat zij onderdeel zijn van de Corus groep zijn zij in een vroeg stadium betrokken bij de laatste ontwikkelingen in de markt en bieden ze een kwaliteitsvol, esthetisch product op maat van de patiënt. Hierdoor word je voortdurend uitgedaagd om je skills verder te ontwikkelen.

     

     

     

    Hoofd Administeatie

    Ben jij toe aan een volgende stap in je carrière en graag het financieel geweten van de organisatie? Ben je een ervaren en bovenal no-nonsense financial? Lees dan verder voor deze uitdagende rol!

    Voor onze relatie Kesseler & Reuvekamp zoeken wij een allround Hoofd Administratie die snel kan schakelen, zelfredzaam is en van nature in staat is proactief de directie te voorzien van parate financiële informatie. In deze uitdagende functie maak je onderdeel uit van een gedreven Management Team, bestaande uit de directie en een drietal teamleiders.

    Jouw rol

    Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur en daarmee ben jij hét financieel geweten van de organisatie. Je implementeert en bewaakt het financiële beleid. Vanuit je rol anticipeer je op nieuwe ontwikkelingen binnen het bedrijf en werk je proactief mee aan efficiency en automatisering van alle finance- en HR processen.

    Als recent lid van de Corus groep zullen er gedurende 2024 wijzigingen plaatsvinden op gebied van software en werkwijzen die door jou geleid zullen worden: je bent onder meer verantwoordelijk voor de overstap van AFAS naar Exact Online. Je geeft leiding aan één parttime, ervaren en betrokken administratief medewerkster.

    Je werkt nauw samen met de teamleiders van de andere afdelingen (porselein/Cad-cam, prothese en de vestiging in Amsterdam). Je hebt hierin een initiërende rol en stelt de teamleiders in staat financieel gezonde keuzes te maken. Tevens ben je de adviseur en business partner van de directie. Je verzorgt de stuurinformatie middels KPI’s op basis waarvan operationele en tactische beslissingen worden genomen. Productiviteit is bijvoorbeeld een belangrijke KPI waar op gestuurd wordt. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies en komt met concrete aanbevelingen ter verbetering van de huidige processen, waar je uiteraard tot op detailniveau van op de hoogte bent. Naast de interne contacten onderhoud je ook de externe contacten, zoals de accountant.

    Belangrijke in deze functie is dat je affiniteit hebt met de maakindustrie, proactief en meedenkend bent, maar ook kritisch en onafhankelijk. We zoeken een ervaren zelfstarter met een no-nonsense houding, betrouwbaar en daadkrachtig.

     In deze functie ben je op tactisch en strategisch niveau sparringpartner van de directie en meewerkend op operationeel niveau. Je bent iemand met ideeën en vindt het leuk om samen met het MT het bedrijf naar een hoger plan te brengen. Je werkt analytisch en gestructureerd en hebt een sterk probleemoplossend vermogen. Daarnaast ben je kritisch met een positieve insteek. Je bent resultaatgericht en beschikt over een gezonde dosis humor.

     

     Wat breng je mee

    • Afgeronde relevante financiële mbo+ opleiding, hbo werk- en denkniveau;
    • Minimaal 5 jaar werkervaring in een financiële functie;
    • Aantoonbare werkervaring binnen een productie omgeving;
    • Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving;
    • Je bent analytisch, proactief en pragmatisch;
    • Ervaring met Exact Online en/of AFAS is een pre;
    • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Almelo.

     

    Wat biedt Kesseler & Reuvekamp

    Het salaris is afhankelijk van je relevante werkervaring en ligt tussen de € 3.500-, en € 4.300,- bruto per maand. Het betreft een functie van 32 tot 38 uren per week. Werktijden van 07:45 uur – 17:00 uur, op vrijdagmiddag ben je om 13.00 uur vrij. De standplaats van deze functie is Almelo. Ondanks dat er ook een vestiging zit in Amsterdam, is je aanwezigheid daar minimaal noodzakelijk. Daarnaast werk je nauw samen en word je ondersteund door collega’s uit de Corus-groep.

     

    Interesse gewekt?

    Mail dan jouw actueel cv en beknopte motivatie naar info@selectsupport.nl, t.a.v. de heer A.F.A. Rohring

    Select Support ondersteunt Kesseler & Reuvekamp tijdens deze sollicitatieprocedure.

     

    Mocht je op voorhand inhoudelijke vragen hebben over deze functie? Zoek dan gerust contact met Gerard ten Hove, interim controller via 0546 534 040 of gerard@kesseler-reuvekamp.nl .

    Bij geschiktheid treed je direct in loondienst bij Kesseler & Reuvekamp.

     

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

    Lees meer >> Lees minder <<
    Salaris: € 3.500 - 4.300,-
    Branche: Tandtechniek
    Vereist: MBO+/HBO
    Functie: Hoofd Administeatie
    Aantal uren: 32-38 uur