Vacatures

  • Home
  • >
  • Vacatures
  • >
  • Financieel Medewerker Administratie/Inkoop (16-32 uur)

Heeft deze vacature jouw interesse?

Neem contact met mij op, ik vertel je graag meer!

Reageer op deze job

    Type de volgende code over: captcha

    Vacature omschrijving

     

    SPIT electrical mechanics is, opgericht in 1937, een allround dienstverlener aan de gehele elektrische Powertrain (van transformator tot roterende machine en alles wat daartussen zit) met o.a. activiteiten op het gebied van service & onderhoud, reparatie & revisie, industriële automatisering en aandrijftechniek. Dagelijks werken er bijna 40 medewerkers in goede samenwerking!

     

    • Een organisatie met een missie, met oog voor elkaar. Zij willen dat jij je kennis en talent gaat inzetten! Niet voor even, maar vast aan boord, voor een mooie toekomst voor het bedrijf en haar medewerkers!
    • Als medewerker administratie/inkoop bij SPIT maak je deel uit van een hecht team;
    • Jij staat bij SPIT centraal. Zij zorgen dat jij op de juiste plek zit en je kennis en talent tot zijn recht komt d.m.v. een persoonlijk ontwikkelplan, zodat jij blijft groeien op persoonlijk en professioneel vlak;
    • Een informele werksfeer en korte communicatielijnen;
    • Een dienstverband van minimaal 1 jaar, met intentie een vast dienstverband;
    • Een prima salaris passend bij de functie, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38-urige werkweek);
    • Superleuke activiteiten georganiseerd door de personeelsvereniging.
    Financieel Medewerker Admninistratie/Inkoop (16-32 uur)

    Wil jij aan de slag als Financieel Medewerker Administratie/Inkoop in Almelo? Kom werken bij SPIT en speel een belangrijke rol binnen deze organisatie met korte lijnen! Van het verwerken van inkoopfacturen tot het beheren van debiteuren en van het verzorgen van de inkopen tot het beheren van artikelen, bij SPIT is elke dag afwisselend en uitdagend.

     

    Jouw rol

    • Aannemen binnenkomend telefoonverkeer;
    • Diverse administratieve taken, zoals o.a. verwerken in- en verkoopfacturen en bankmutaties;
    • Inkopen (voorraad)artikelen en andere goederen en diensten;
    • Artikelbeheer in het administratiesysteem;
    • Incidenteel assisteren bij bv. een open dag, banenbeurs of andere evenementen.

    Wat breng je mee

    • Een afgeronde mbo-opleiding, richting administratie;
    • Actuele kennis van MS Office en Exact Online (pre);
    • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal en Engels (pre);
    • Je werkt nauwkeurig en stelt je flexibel op;
    • Je werkt zelfstandig, maar kunt ook goed functioneren in teamverband;
    • Je bent proactief en hebt pit.

    Wij zijn op zoek naar iemand met relevante ervaring (voorkeur) of een goed opgeleide talentvolle starter. De uren zijn flexibel te verdelen over de werkdagen.

     

    Interesse?

    Zie jij jezelf als nieuwe collega? Mail dan jouw cv en beknopte motivatie naar info@selectsupport.nl , t.a.v. Aschwin Rohring.

    Select Support ondersteunt SPIT exclusief tijdens deze werving- en selectieprocedure.

    Mocht je toch nog inhoudelijke vragen hebben over deze functie, neem dan contact op met Pascale Rolefes via pascale.rolefes@spit.nl of via 0622495059.

    Lees meer >> Lees minder <<
    Salaris: € 3.200 - 3.800,- (fulltime)
    Branche: Techniek
    Vereist: MBO/MBO+
    Functie: Financieel Medewerker Admninistratie/Inkoop (16-32 uur)
    Aantal uren: 16-32 uur